неділю, 10 листопада 2013 р.

______________كوالا لمڤور — Kuala Lumpur______


один з найдавніших і найвідданіших моїх поповнювачів колекції 
(от доберусь до неї і всі-всі покажу...), мій рідний, найкращий друг і напевно просто - брат... 

Таська =) 


в народі - Горуна Станіслав, всесвітньо відомий, надзвичайно талановитий спортсмент (крім того ще й хороший адвокат, це так на правах міні реклами ;) пропозиції попрошу а приват)))) привіз мені мій перший дзвоник з Малазії, з далеких Куала-Лумпурських земель...

в Малазію Стас їздив в важливих справах, але маленькі справи для Натальки теж не забув =) щаслива дуууже...

маю змогу похвалитися таким неймовірним другом... в радості і в горі море років, з ним разом пробували ставати людьми =) формувалися, дорослішали, і пережили стільки різних ситуацій, що він вже давно не просто друг... він - сім'я! 

ну і дзвоник в мене крутий на фоні найвідоміших веж Петронас (близнюки-хмаросочи) мої маленькі дзвнонико-вежі... і ще одна країна на дзвонико-мапі =)





simply the best!!!...

2 коментарі: