субота, 19 жовтня 2013 р.

Elvis is alive (!!!)




фото зроблене пів 7 ранку, так починається день з вікон квартири мого однокласника Назара, де я зараз "перекочоввую" до кінця місяця... я людина швидше нічна, ніж ранкова... але коли стоїш біля панорамного вікна, п'єш гарячу каву і дивишся, як промінчик за промінчиком день наповнює світ, зявляється таке неймовірне відчуття... хочеться жити...



супер-зіркова знахідка сьогоднішнього дня... Elvis-одзвоник(!!!) - заокеанська радість... ну король це КОРОЛЬ =) коментарі зайві... можна хіба наспіввувати щось типу... 

"Wop-bop-a-loom-a-blop-bam-boom...Tutti frutti, oh Rudy, tutti frutti, oh Rudy, Tutti frutti, oh Rudy, tutti frutti, oh Rudy,Tutti frutti, oh Rudy, Wop-bop-a-loom-a-blop-bam-boom..."
або... 
"Oh my love my darling...I've hungered for your touch, A long lonely time And time goes by so slowly And time can do so much Are you still mine I need your lovе...
I need your love... God speed your love to me...."

і так до безконечності... це ж Elvis =)



ну і Назар, як без нього =) останній раз ми бачилися ще у Львові в 9 класі, просто написала, що я тут і живу в готелі... і от я вже біля величезного вікна п'ю ранкову каву... іноді життя - суцільна несподіванка...



Немає коментарів:

Дописати коментар