субота, 19 жовтня 2013 р.

Flea-market lovers...

переїхала в Франкфурт(М)... життя постійно дарує мені якихось неймовірних і цікавих людей... так і зараз... 

"священний граааааль" для всіх поціноввувачів - таємну точку проведення величезного блошиного ринку на околиці Франкфурта (сьогодні це був Гьохст, але він мігрує) мені відкрила неймовірна жінка, справжній хантер за старовиною, а за сумісництвом мама мого однокласника, яку я абсолютно випадклво зустріла в новому місті і яка тепер про мене дбає мов про рідну, про Назара, взагалі мовчу =) 
її квартира нагадує не то печеру скарбів (один з найближчих постів обіцяю написати про неї), не то  - просто музей, можна роздивлятися все годинами і це зовсім не одначає, що вловиш всі деталі.... отак от за руку (в прямому значенні!!!) мене ввели в "блошине життя Франкфурта"... 

сьогодні в мене був просто неймовірний улов на блошиному ринку:

* маленткий фарфоровий дзвоник з голубами і трояндами (сторгувала за 3 євро)
* індійський дзвоник з дрібним розписом і дзвінким голоском (2 євро)
* дзвоник з неймовірним звучанням, важкий з яскравою червоною деревяною ручною (сторгувала з 5ти до 2ох...)


* неймовірний зірковий ЕЛВІС, а елвіс це просто король (тут ціна не має значення, його я навіть вирішила виділити в окремий пост... король - це вам не жарти ;) )
* маленька рибка - подарунок для моєї Тусі (не втрималася, не могла не купити)


* фарфоровий перстеник, з ручним небесно-квітковим розписом (головне не розбити...)
* і найкраща-найнеймовірніша знахідка(!!!) прекрасна, оздоблена чарівною різьбою, отесана часом, вигладжена людсткими дотиками, деревяна "книжка", яку я майже відвоювала за 50 центів(!!!) і яка тепер практично мій особистий трофей =)

для зовсім магічного настрою отримала в подарунок коралі... просто бувають такі особливі-особливі дні... 

1 коментар: