четвер, 19 вересня 2013 р.

сонячне Закарпаття вітає вас =)

моя чарівна подруга Леся  ощасливила мене сьогодні таким сюрпризом: "Just a small input from Mukachevo...)) Happy belated BDay, Bobo! Gut, dass wir uns kennengelernt haben!  — Mukacheve, Zakarpats'ka Oblast', Ukraine."
і як вона пише: 
"він теж для корівок)) кажуть, що має десь 100 років, але біда його знає, я ж в цьому не петраю... мені сподобалося, що він якось грубо неакуратно виконаний + схожий на діловий портфель" 

правильно, справжній юрист навіть в дзвонику бачить діловий портфель, крім того, щоб ви повно оцінили фото, це їхній справжній закарпатський виноград, в народі "бубки" =) а Леся вирішила мене добити: 
"ага, бубки) вони тут символізують Закарпаття))) а от вишивка - франківський "взір", моя ручна робота))" 
вона ще й вишиває!!! ангелики теж в придачу =) одним словом, я сьогодні мега щаслива =)
дякую за такий неймовірний сюрприз =) моя сонячна берлінська (чи то тепер вже київська...) подруга, прямо з сонячного Закарпаття... скучила за тобою!

Немає коментарів:

Дописати коментар