вівторок, 3 вересня 2013 р.

like a butterfly


мені здається, він дуже гарний... для мене він як крило метелика... 
три місяці життя в Мюнхені принесли мені менше дзвоників, ніж один вихідний день в Регенсбурзі, таке там місце.. багато малесеньких мистецьких магазинчиків, антикварних, багато магазинчиків зі старими ялинковими прекрасами... про Регенсбург якось напишу... але моя Іра однозначно молодчинка, що мене туди витягнуля... наразі тільки цей... тітонька, яка нам його продавала, однозначно переконувала, що якісь там гірські породи і особлива технологія виробництва, просто повинні мене ощасливити... може я так "гарно" все і запам'ятала лише тому, що з першої секунди, коли взяла його в руки, зразу бачила лише тонке крило метелика, яке лише на сонці відкриває всю ніжність і чарівність цього дзвоника...

4 коментарі:

  1. Ale ta titon'ka mala duzhe garnu kramnychku... My tam taky nadowgo zastrjagly... Bidnyj Tobias maw angel'ska terpinnja :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. там всі крамнички були просто неймовірні =) я б з них не вилазила б =) а Тобіас дійсно золотий =) передавай йому якось вітання =)

      Видалити
  2. Wow! You will be turning other people into bell-collectors as well with those pictures!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thanks Tristan =) so, U think about your own bell collection? ;) I try to make all pictures with love <3 thats my secret ;)

      Видалити