понеділок, 2 вересня 2013 р.

UNOG

UNOG - United Nations Office at Geneva

Взагалі з Швейцарією в мене пов'язані лише приємні і гарні враження, всі мої поїздки в цю країну були для мене особливі...

в кінці травня цього року, разом  з одногрупниками по курсу міжнародного права (Humboldt Universität zu Berlin) мали навчальну поїздку в Женеву, поїздка вийшла дуже насичена і динамічна, багато нової інформації, багато нових знайомств, вражень, мотивації...
в мене було стільки вражень, натхнення і думок, що я просто світилася....

в своєму fb я це сформулювала якось так: 
"Юристи надихають  темно-сині костюми, напрасовані сорочки, запонки, годинники, ідеально дібрані краватки (в декого +хустинки...) коричневe взуття (такого ідеальноооого кольору!!!...він існує!!!) - для офіційних зустрічей... І світлі штани, клубні піджаки, ідеально "менш-формальне" взуття (і в декого навіть червоні, зелені або фіолетові шкарпетки...) - легка розслабленість, смарт-кежуал... І в дощ, практично всі в тренчах... Мій "внутрішній естет" щасливий... Милуюся діловою Женевою, одним словом  (!!!)"

один день насолоджувалися містом, облазили його вздовж і впоперек, багато сонця, усмішок і... кави =) потім цілий тиждень інтенсивної роботи, постійні зустрічр, лекції, брифінги (International Law Commission, UNOG, WTO, ICRC, CERN), думаю такого насиченого новими враженнями і інформацію тижня в мене вже давно не було... ні можливості, ні бажання тратити час на якийсь шопінг чи "пошуки скарбів" не мала... але на п'ямять про цей неймовірний тиждень, про величний палац націй, про людей, які намагаються зробити світ кращим, про дух та ідеї, якими тут наповнене здавалось би, навіть повітря... в сувенірному магазинчику офісу ООН в Женеві, купила собі дзвоника... ;)

Немає коментарів:

Дописати коментар