пʼятниця, 20 вересня 2013 р.

China uncovered - from Shanghai & Beijing

China uncovered... 
ці неймовірні дзвоники мені привіз Мирослав, напевно складно не закохатися в Азію... в культуру, природу, кухню, настрій... там почуваєшся, якоюсь зовсім іншою людиною... там якось інакше думаєш... інакше мрієш... інакше відчуваєш... любиш... навіть дихаєш... я на жаль не була в Пекіні і Шанхаї, лише в ГК... фотографії покрала в Мирослава, ну, фото дзвоників, звичайно мої =)


всі дзвоники дуже гарні, цікаві і особливі... цей виглядає, як голова змії
перші два це змія і така дуже злісна риба... вони обидва мені страшенно подобаються... не знаю де він їх познаходив, але мені туди теж точно треба, раз там є такі скарби...
я не можу поділитися своїми враженнями про міста, де я не була, але я знайшла один свій мейл, який я відправляла в перші дні свого перебування в ГК (Hong Kong), там ще такі свіжі, перші враження, емпіричні відчуття =) зараз перечитувала, стільки світла, емоцій, позитиву... туди просто потрібно повернутись... 
"Я ще не дуже багато всього бачила, але вражень море, тут так неймовірно(!!!) це все треба просто відчути і самому побачити... 
стільки сонця, вітру, води... а разом з тим, цей нереальний динамічний урбанізм, ритм міста настільки швидкий , що в мене постійно враження, що я ще не ввімкнулася і просто не встигаю =) як природа може так гармонійно сусідствувати з цим нереальним, монументальним втіленням найбільшого прогресу архітектури, дизайну і здавалось би - самого життя... враженнями ділитися складно, просто потіштеся за мене... 

буду старатися по суті, а то в мене одні емоції)))) все як завжди... і така величезна усмішка, яка просто не зникає... а взагалі, я якось, аж принишкла)) намагаюся все вбирати... широко розплющила очі, прислуховвкюся до всіх віянь і просто насолоджуюся кожною секундою... 


так от)))) місто з усіх сторін оточене водою, і між островами немає мостів!!! Все сполучено підводними тунелями, тунелі є приватними! І за кожен в'їзд в тунель потрібно платити, всім, від громадких автобусів, до таксі. Багато паромів, пароми дуже дешеві і ними гарно їздити, хоча швидкми їх не назвеш)))) кожен оcтрів має свої особлиості і свій колорит, Мирослав живе на острові  "Центральний" назва говорить сама за себе)))) на цьому ж острові університет і мерія і ще купа всього))) люди дуже кумедні, я поки зустрічала людей двох типів, одні - надзвичайно сучасні і англомовні, відкриті до спілкування і постійно в русі, інші- повна протилежність, смішні китайці, які нічого крім китайськоі не знають, всі з дуже заклопотаним виглядом і якісь лякливі)))) в метро, автобусах і просто під час руху на вулиці, всі з опущеною головою, дивляться в свій айфон-айпед-інший гаджет, це навіть якось страшно. 


Їжа дуже специфічна, я поки їла мало і особливого апетиту в мене тут немає... Трохи вони все дивно тут гoтують... або я ще не розпробувала... Мирославовий знайомий запросив нас в перший вечір в якийсь модний китайський ресторан, хотів пригостити нас вечерею і ми пробували там супер модну/традиційну страву....  нуууу,як сказати, це було яйце, закристалізоване яйце.... сторічне яйце - так це називається, такого результату досягають коли його на 9-12 місяців закопують в суміш вапна і ше чогось... От воно і тухне-кристалізується)))) один раз напевно цікаво попробувати, і можна сказати мені навіть посмакувало, але сама я того напевно не замовлю вдруге)))) дуже смачна риба і якісь традиційні листки, свинина і всяке таке, одним словом - пізнавальний був похід в ресторан))) до речі(!!!) подавали тушеного вугра, який був просто фантастичний)))) риба, в моєму розумінні приготована по-людськи))) тобто, коли ніхто нічого не закопує))))))  


Магазини тут бомбові, я перший раз бачу, щоб на одній вулиці було кілька!!!! магазинів барбері чи луі)) в цілому Берліні 2 луі, а тут два лише на одній вулиці!!!! і до них черги(!!!) справжні черги, щоб зайти в магазин! Я дійсно в шоці)))) люди носять дуже багато брендових речей, тільки я ще не знаю чи це такий пунктик, чи просто рівень життя і як на мене, поєднують вони ці речі колоритно))))) а ще я просто вмираю від іхнього розуміння погоди!!!! Вчора було +25 я, як не тутешня, вмираю від спеки, познімала з себе все шо тільки можна, була в тонюсінькому серафані і шнурочках-сандалях і не знаю під який би то ще кондиціонер втекти)))) зате місцеві носято чобітки!!!! Костюми і навіть курточки!!!! Бо в них зима!!!!!!!! Крім того, треба ж "вигуляти" зимову колекцію від діор/луі/і всіх інших)))))))) я від цього просто в шоці)))))) одним словом, тут неймовірно... 

а я сижу з кавою, дивлюся на це все і наразі мені здається, що я от-от прокинуся..."

золотенька парочка з Пекіну вони дуже гарнющі і завжди разом...
мені дуже подобаються фото Мирослава і я могла б їх тут накрасти цілу купу...(поки дозволяє) бо поки кращих я б точно не зробила, так як - я " еще не волшебник я только учусь"))) а він вже "волшебник" з досвідом і дуже гарним відчуттям кольорів і деталей...

дуже крутий супер-дзвін на підставці, в який врізається така злюща риба...
а це такий дуже цікавий і майже випадковий гість, взагалі це символічний Liberty Bell - дзвін свободи, який знаходиться у Філадельфії, про дзвін свободи я ще напишу, так як він в мене не перший, найсмішніше, що всі мої " дзвони свободи" примандрували до мене з різних частин світу, цей - якимось правдами-неправдами, потравив в якусь антикварну лавку в Шанхай, а потім перелетів з Шанхаю в ГК, де вже зі мною зібрався і пролетів 10тис км, щоб осісти в Європі =) 
напевно це і є достойний символ свободи... не бути обмеженим ні кордонами, ні відстанями, а бути обмеженим лише межами власної фантазії та уяви =) 
а рибок я придбала в дуже особливому місці в ГК, де провела один дуже дивний дощовий ранок - парк Nan Lian Garden, частина жіночого монаятиря (Chi Lin Nunnery) таке гармонійне, спокійне і просто чудове місце... (фото парку з моєї інстаграм, тому якість така, яка вже є))) а тому, підключайте уяву...бо там дійсно чудово... і в ставочках плаває море малесенькир риб...)

Дякую, що відкрив для мене Азію...

4 коментарі:

  1. Азія - цікава, захоплива і дзвоники звідти дуже незвичні, ясно, що вони мають окрему нішу у твоїй колекції ;).

    ВідповістиВидалити
  2. неможливо не захоплюватися культурою древнього Китаю
    неможливо не обурюватися злочинами комунiстичного Китаю у Тибетi
    коли моi дзвоники з Китаю звучать вiд вiтру
    я завжди згадую що зробили та продовжують творити комунiсти у Тибетi.
    free Tibet! Rang Dbang Bod !

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Для мене Тібет взагалі величезна загадка... майже містика, майже казка... можливо винні прочитані ще в підлітковому віці книжки про дзеркальні долини, монахів у стані соматі, енергію думок і древні вчення... і справді дуже боляче, коли думаєш як це все межує з комуністичною реальністю... повністю згідна - Rang Dbang Bod!

      Видалити