понеділок, 2 вересня 2013 р.

specially for Bobo ;-)

один з найулюбленіших і найособливіших... 
це був дуже неочікуваний подарунок =) дзвоник, який зробили спеціально для мене, 
від Мирослава і його друга Саші

клініка PICASO // Specially for Bobo ;-) 


дзвоник "лікарський" - так на ньому і пише, до мене він приїхав з Хмельницького минулого літа, як вони його зробили, я навіть не уявляю (якось придумали, якось замовили... ;)), крім особливого значення, гарної форми і дуже цікавої ручки, він ще має особливу серцевину, тому дуже гарно звучить... ніжно і дзвінко, такий чистий-чистий звук... насправді, думаю він один з найідеальніших... він однозначно в моєму Top-5 з усієї колекції... 
ну він ж для bobo ;)
а це я в гостях в Саші в клініці PICASO

2 коментарі:

  1. Квіточка-а :), що на ліжку ;). Дзвоник - цікавий і, звісно, особливий для тебе, бо є іменним :). До речі, хороша ідея - якби у нас коли-небудь вже зовсім не було планів що тобі подарувати, то будемо робити дзвоники :). Саморобні ;).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ідея мені подобається "дзвоники для bobo" =) я вже мрію, коли доберуся до всіх-всіх своїх дзвоників =)

      Видалити