понеділок, 2 вересня 2013 р.

from Yuriy ;)

цього року три дзвоники мені привіз мій товариш Юра, якось так і попадають до мене дзвоники з міст і країн, де я ніколи навіть не була... а з ними цікаві історії, поради, іноді застереження, а головне - море позитиву, бо як приємно знати, що хтось ходить десь там під Монбланом і шукає тобі дзвоника =)

так що, перший - з французького Шамоні - Chamonix-Mont-Blanc
другий керамічний - з написом "Liffey Artefacts - Ireland" прилетів з Дублінa
а третій - з Мюнхена, ще один дзвоник "для корівки" цього разу - баварської

3 коментарі:

  1. Так, я вже вдруге читаю про "корівку" і ніяк не зрозумію про що мова :). Дзвоники - просто суперові, включаючи ті, що запощені нижче :). А головне - я в захваті від штор з ірисами :). По ним не видно скільки їм років, а ще вони - дуже ніжні та милі :). Повір мені, як знавцю штор і скатертин після цього літа ;).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. =) =) =) знаєш в горах на пасовищах, коровам на шиї вішають дзвони, щоб чути, коли ті ідуть, от ці "дзвоники для корівок" це стилізовані, які від них пішли =) маю вдома і не стилізовані, а справжні =) тому дзвони "для корівок" однозначно буде об'ємна "підкаста" в мене тут ;)

      Видалити
    2. а штори з ірисами я дуже люблю =) вони мені нагадують про маму... про дім... крім того я просто люблю акварельні малюнки

      Видалити